What's your body shape?

84
Sort By

Dec 23, 2012

Tia B.

What's your body shape? Mine is Endomorph, and I must say even if I'm not a fan of my pudgy belt or thick thunder thighs, I love my curves.

Dec 23, 2012

Noelle L.

Hourglass i got lucky:) still wish my legs where thinner though lol

Dec 23, 2012

Stephanie K.

Petite

Dec 23, 2012

Evi M.

Im not sure what i'll be after a christmas dinner my new years resolution will be going to the gym 😓

Dec 23, 2012

Mel S.

idk what my body type is called...long and lean, tall and skinny, stringbean lol... I'm 5'11 and weigh 126

Dec 23, 2012

Courtney O.

Very short but extremely curvy! Haha I'm an hourglass shape but only 4'11.. I wish I was taller!

Dec 23, 2012

Tiffany M.

I'm a classic pear shape

Dec 23, 2012

Kariena S.

Hourglass. :-)

Dec 23, 2012

Allison J.

I'm an hourglass shape! Never used to be until my kids. Gotta love those "child bearing hips" lol

Dec 23, 2012

Tiffany S.

Very petite

Dec 23, 2012

Tiffany P.

I don't know what I am! I'd like to find out though! Is there a way I can?? :)

Dec 23, 2012

Chelsey G.

I feel like I'm an extreme hour glass. My waist is very small, has that 40s/50s thing going on. I don't mind it though. I've learned to embrace it. I never used to like it though. 

Dec 23, 2012

Lara T.

5'6 pear, lol

Dec 23, 2012

Rachel C.

5'2 hourglass. I'm blessed with both boobies and a booty!

Dec 23, 2012

Amy A.

I'm petite. I'm like 5'5" and 102 lb

Dec 23, 2012

Jessica V.

I don't know what I am… How can I find out??

Dec 23, 2012

Shania B.

I dont know what I am. I have a J-low but my friends named it after Kim K. I have a small waist, brod shoulders  

Racheal P.

Dec 23, 2012

Racheal P.

Verry petite. And I hate it. 

Racheal P.

Dec 23, 2012

Racheal P.

13, 75 lbs, 4'9" practically no bust, bubble butt (loll), and tiny hips. Hate it. 

Dec 23, 2012

Lauryn L.

I'm tall and skiny. I wish my thighs weren't as big tho

Dec 23, 2012

Ashley D.

I'm not an hour class shape but I have a little of a curve 

Dec 23, 2012

Lexi D.

Tall and muscular .. Not sure what shape that is haha

Dec 24, 2012

Brie N.

peite im 5'0 but i have a nice size butt for my size lol

Dec 24, 2012

Julianne J.

Overweight, big saggy boobs, a very short waist, love handles, etc. I have rather narrow hips too. I'm sexy and I know it, but I'd like to be a little healthier. Not just to lose weight, just try some healthier habits here and there, I lost and gained many a time on diets. Just looking for some balance <3

Dec 24, 2012

Sophie Z.

Really skinny and tall 5"2 and fairly tall for my grade 

Add a Reply