MAC Hayley Williams Collection Look 2

29

As seen on YouTube

  • Added Aug 02, 2013

Shop Beautylish Best Sellers

Comments

Log in or join now to add a comment.

Feb 14, 2014

Sammi B.

How are you sooo skinny?! Please tell me I'm jealous.

Feb 14, 2014

Caroline C.

I'm 4'10'', I guess that's the main part xD.

Aug 25, 2013

Reggie C.

That's a great lip color!

Aug 21, 2013

Desiree M.

Corset?! You're awesome.

Aug 22, 2013

Caroline C.

Always! ;D

Aug 02, 2013

Linn L.

Some swatches of the Urban Decay deluxe shadow palette I found.

Aug 02, 2013

Caroline C.

Ooo, nice!

Aug 02, 2013

Linn L.

Pretty!~ The colors really bring out your eyes :D Hmmmm some brands to try are Urban Decay (I am not sure if it is available in Norway) fun fun colors. ooh! I also recommend Limecrime or Sugarpill, and NYX ^^ I am getting into Mac lately and I was wondering what eyeshadow colors you would reccomend? I picked up the color expensive pink but I wanted to try a few more.

Aug 02, 2013

Caroline C.

UD is not available in Norway, sadly, but I do have the Smoked palette! Haven't used it in a video yet. And those three I haven't tried, so I'll have to get some from them!
Well I love Nylon, Vanilla, Rule, Sushi Flower, Gesso, Carbon, Chrome Yellow, Print, Electric Eel, Humid, Purple Haze, Parfait Amour, Saddle aand Seedy Pearl xD

Aug 02, 2013

Linn L.

Ookie doke Ah! you should do a look with Electric Eel, it looks so vibrant. I will try those on my next visit to the MAC counter. One more brand I would recommend trying is Kat Von D's eyeshadow palettes. My favorite one is 'Poetica'. It's fun ;D Yup yup. Stay beautiful and thank you for the tutorials~~ ^^

Aug 03, 2013

Caroline C.

I will one day! I'm totally thinking drag, lol. I will actually learn that when I start school in a few weeks! :D Hope you like them! I tried to provide both basics and colorful, cause that's what we like, huh? ;D Oh yeah, I've drooled a little over those! I'll write that up too xD Aww, stop it you <3.

Aug 06, 2013

Linn L.

WOW! Sounds nifty I can't wait to see it!~ ^^ Yup yup, I definitely do neutral colors most of the time but I have to admit, it's fun being colorful!-- I feel like a badass ;p Aw I wish I could send you my palette. It's not fair that a lot of cosmetics are not available there. What kind of makeup do you have in Norway that isn't available here?

Aug 07, 2013

Caroline C.

Aww, yeah. Uhm.. Gosh and Isadora, I guess? x'D And the so-called ''drugstore'' brands are sold in regular stores, so brands like Maybelline and L´oréal are pretty regular (and often just as expensive as MAC and stuff)

Aug 07, 2013

Linn L.

That's a bummer, but at least MAC is awesome~ (: