Natural shades (:

1
  • Added Aug 30, 2012

Comments

Log in or join now to add a comment.

Jan 18, 2013

Julianne J.

Look at all the fun Inglot stuff you have! :D

Jan 18, 2013

Sophia Aisha W.

Haha thanks ^.^ I had a workshop at Inglot and I bought a lot of stuff that the make-up artist used,, but Inglot is not my favorite make up brand though :p because I would more prefer MAC :D what about you which brand do you like the most? (: btw thanks for liking my photo's xx

Jan 18, 2013

Julianne J.

No problem, girl! I like so many.. Urban Decay, LORAC, TheBalm, Too Faced, Wet n Wild and sooo many more.

Jan 18, 2013

Sophia Aisha W.

Haha okay nice! :D We don't have these brands in the netherlands :(

Jan 18, 2013

Julianne J.

Hopefully you can order online? There are plenty of makeup brands not found in the US too :/

Jan 18, 2013

Sophia Aisha W.

Yes I can, maybe in the future lol :p aww yeah :/ it's always very annoying to see products that you really like, but they don't have it just like lime crime & we don't have all products from MAC :(